lördag 10 november 2007

Back to something new...

Jag hoppas att varan resa tillbaka till thailand blir fylld av sol! For att lamna KL blir faktiskt ganska tungt da vi har haft sjukt trevligt haer. Vi har upptackt att staden passar oss vael, allt fran skabbiga chinatown till moderna twin towers! Haer finns mangfalldav manniskor och kulturer fast alla verkar komma vael overens! Kolla bara pa natten till idag, den spenderades pa en reggeabar under varat hostel! Vi dansade med indier som alskade rastakulturen fast de var strikta hinduer! Till laten "no women no cry" diktades nya verser i form av "no whiskey we'll die" och "no money no war med mera med flera! Har har vi traffat en kanadensare och en amerikan som vi kommit riktigt val overens med!

Men va folk talar vael om sydney!!!! WOW

Varfor akte jag pa denna resa?? For att fa perspektiv pa vardagen lr hela mitt liv egentligen. For att kanna vad jag vill gora med mitt liv! Och de aer faktiskt sa att mot all formodan sa har jag kommit till insikt om mktmkt! Sa hittils aer resan vad den borde, kan bara bli battre! Tanker inte ga mer ingaende pa mina tankar.. too much!

Tackar att ni alla agerar som ni gor! tank pa den ni!

LOVE

Inga kommentarer: