torsdag 29 november 2007

Sorry...

Men jag aer da en riktig loooser pa att blogga! Men da vet vi de!

Under senaste tva veckorna har vi dykt, genomlidit fullmoonparty samt njutit av den basta on koh tao! Dykningen har varit grym, vi har sett alla mojliga sma prylar och djur under ytan! Hajar har vi haft runt oss men med dalig sikt har vi inte kunnat identifierat! MEn vi har tagit tva dykcert. Forst tog nr 1 som aer openwater, efter de far du dyka till 18 meter! Sen tog vi advanced, sa nu far vi dyka till 30 meter! Vi har dykit sjalva och pa natten! Pa natten var grymt! Skriver mer om dykning om nagra dagar!

Fullmoon var sjukt roligt, dock inte som forvantat! Sa mycket droger och trance, hela stranden var verkligen ett rave. De var ju inte riktigt som vi onskat! Men efter tovl timmar av fest, fran morkrets ankomst till ottan, sa kan jag saga att de va sjukt kul! Men alla droger... blev erbjuden ectasy fyra ganger! Samt joints och annat smatt och gott.. eller inte!

Koh Tao aer fasen underbart! Nu har vi vart haer i tva veckor sa man borjar kanna igen folk och de kanner igen dig! Som en enda stor familj!

I ovrgit har vi bara fem dagar kvar i thailand.. grater lite men garvar naer jag kommer pa att de strax aer dags for Australien. Landet pa allas laeppar! De ska blir galet!

Hors om ett tag..

LOVE

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Charlie!
Jag läser din blogg, det är kul allt blir så mycket verkligare då att du faktiskt är där borta på andra sidan jorden!
Och jag ska skriva det där mailet, jag ska!! Och jag vill ha ett från dig:)
<3 vännen