torsdag 17 januari 2008

12:21

Sitter framfor en tjockskarm.. de va inte igar! Och precis bakom mig hordes en small.. tror de va en bomb/ de haller pa att bygga ett stort hiltonkomplex haer i Surfers. Annars mar jag finfint.. gardagskvallen spenderades pa fem olika klubbar, tillsammans med 250 partysugna manniskor! Lyckat? Jo de far jag saga att det blev - aven om vi var aningen lugna! Sa skont att bara kolla in alla andras 'misstag'. Det mest perfekta ar att man inte kanner nagot idag!

Saren i ansiktet efter simmainipoolkantengrejen alker men ser inte speciellt trevliga ut...

Imrgon drar vi vidare i var van, forovrigt dopt till miss Forest Gump (hogaktligt), till Brisbane. Ska bli sa skoont att kommaa ut pa vagen igen! Kanner mig aningen stucked haer i surfers! I Brisbane ska jag soka jobb och njuta av storstaden! Far sa om de blir fruktplockning, aer faktiskt riktigt sugen pa de! Bara far att testa! Tank er en hel dag i stekande sol med flugor i alla oppningar samt nagra hehtar att plocka.. oh my bara pirrar i hela kroppen! WOW

FAr se naer jag kommer hem... svart att bestamma mig!

LOVE

Inga kommentarer: