tisdag 29 januari 2008

regnig tisdag

Idag vaknar jag av att andningen inte riktigt funkar som den ska, kanalerna aer aningen tappta! Naturligtvis har nagot haft ACen pa inatt! Sa forkylning it is! Men inte bara de, till min stora gladje sa oser regnet ner! Och jag sager gladje for att jag ar i en stad och foredrar regn och moln fore klarbla stekande himmel! Skulle egentligen akt ut pa landet for att plocka frukt idag men skjuter pa de en dag da allister forelsog att vi kampar och hittar en jobb i bris istallet!

Alltsa de smattrar verkligen pa taket, tungt regn ma ja saga!

Ska senare, efter att jag avnjutit en afterlunch special pa foodcourten (3.5 dollar), sa ska vi till en jobbargentur och kika. Hoppas jag kan fa stanna kvar i stan! Aven om fruktplockning aer en upplevelse! Men boendet daer ute kostar skjortan.. ordagrant!

Jag aer lite stalld, pa ett vis ar 4e mars ett ultimat datum att atervanda men saken ar den att jag kan vara kvar har och jobba. Packa kott till exempel. Tjanar bra ocjh far typ gratis boende! Men hmmm.. Ska nog tanka lite till! kan ju komma tillbaka om nagra manader/ hoppas pa att nagra svenskar vill folja! Why not?? Tank over de sager ja!

Malin! Hoppas resan gick tryggt och att nagon stod pa flygplatsen med oppna armar och putande lappar.. love

Inga kommentarer: