onsdag 30 juli 2008

Helkväll 2.0 är inte hela sanningen.

... för helkväll 3.5 har precis kommit ut på marknaden. Personligheter som får sinnet att slå frivolter och hjärtat att bullta alldeles för underbart. Hela kroppen går upp i en gemensam orgasm som eskalerar i ett heligt klimax. Sa jag orgasm. I form av ett garv. Eller flera. De skall i sanningens namn sägas att bloggaren, undertecknad, inte är den som drar upp smilgroparna i onödan. Men ikväll fick den omgivande skara människor se tandraden, tungan och dess gjutna beläggning flertalet gånger. Fingrar och tår räcker inte till. Angående beläggningen, skall/bör jag sluta röka? Nja. Hmm. Nej.

För efter denna kväll så kan jag evigt säga att döden inte skrämmer mig. Roligt. Oh så roligt. Tack till kalle och kalle och bordets undersköna produkter. Livet får orgasm.

Ok, de finns människor och så finns coolaste katten i stan. Ni vet, han som driver på med energi, omtänksamhet och vision. Han som förför ens solstråle till syster i ens närvaro. Han som upprepat lägger benämningar på kvinnors dugliga eller odugliga figur. Nämner former, fiktiva, äckliga men endå så härligt olämpliga. Men de är klart, är man fet ska man fan stå längst bak i kön, right?

Telefonen går het, handen i rörelse mot glaset går het, solen som skiner och vännerna som beter sig kusligt älskvärt. Att trivas.

Körsbär. Körsbär. Och mera körsbär. Får inte nog. Att smaka på denna frukt. Älska den och med den. Få tänka på den. Stalker må hända. Men jag är orädd. Vågar hejdlöst falla då grunden finns i ärlighet.

Jag väljer att citera pigan. Och detta sa hon just då hon började mjölka den feta kossan medans tjuren belåtet gjorde sitt bästa. Här kommer de.

'Gud va du ser ut att ha roligt.'

LOVE

Inga kommentarer: