lördag 4 oktober 2008

Så besviken.

är bara trött på att svika mig själv. mina förhoppningar. mina mål. min dagliga planering. mina bekanta goda sidor. trött på att vara. rädd för tystnaden. såå rädd. så mycket skit ibland all glädje. sådana oanade djup. så sjukt djupa. mörka. äckliga. önskar annat. Drömmer om annat.

Vitt. Ljust. Rent. Att kliva upp ur sängen och ut. Leenden. Vackra ärliga människor. Enbart.

Man får inte glömma att livet har motgångar. Medgångar. Motgångar. Medgång. Att det inte skapas berg utan djupa dalar. Inget fint väder utan fult. Inga vackra damer utan... Älskar min familj så oerhört mycket. Besviken på mig. Mycket. Älskar mina vänner. Tårar. Manligt. Tårar.

'Och du är inte ensam' P. Var är du när jag behöver dig.

LOVe. Igen.

LOVE

1 kommentar:

Anonym sa...

Din blogg är grym i alla fall. Något som är bra? Mindre besviken. Läser inte bloggar, hatar dom, men gillar din.

Kram