fredag 28 mars 2008

Charlie aka snattaren.. no NO

Gillar att tänka! Har precis tänkt en stund, på allt mellan himmel och jord! Funderat över varför min dag började medett uppvaknande ur en dröm, en dröm som fanimej va som en femgetingskräckis! Satan vilken tur att jag vaknade!
Har även analyserat alla mina vänner, tänkt lite extra på var och en, funnit att alla är ju rätt olika. Somliga har sidor som de ngo inte vet om, andra har sidor som de vet för mycket om! Men allihopa har sidor som jag verkligen beundrar och avundas!
Framtiden har ju också varit en rubrik, och slutsatsen av det tänkandet var att leva i nuet! After all... man kan dö imorgon! Eftersom jag inte har några konkreta mål förutom att 'Trivas med nuet' så kan väl planeringen få vänta lite! Jag frågar mig; Är vi alla lika spända och lättstressade över framtiden? JAG LEVER iaf
Så kommer vi till tänkarpunkt fyra - en punkt som jag tillägnar fest. Fest som i vardag, koh tao, guinnes, midnight, tessingatan, häxa, damer, dagenefterfylla, återställare, beat, brännsår och framför allt lycka. Klyschigt nog kör jag på uttrycket 'livet är en fest' med betoning på fest - lycka, hopp och perspektiv. Det yttre perspektivet skapar en vardag som du/jag gillar! Genom att se mig själv från utsidan lär ajg mig vad som verkligen är mina brister!! Ser även min omgivninga brister vilket hjälper mig sålla i sällskapet. Man kan ju inte ha alla runt sig jämnt, nono, PRIORITERING är huvudordet! Så ere.

Va har jag gjort de senaste dagarna? Önskat mig timmar, i brist på dessa har jag druckit kaffe, ätit jansson a la anderssons, träffat gamlga kära bekanta, druckit kaffe, somnat sent, blivit stammis på bibblan, lindströms och syster lägenhet. Jag har även haft en lilllördag, ost med rött, tältsäng...

Ja de har varit trevliga dagar men hoppas på ännu trevligare! Keep the faith! Gäller även middagsklubben! Vi är slowstarters, men ökar tempot radiaklt under en låång period! Keep the faith!

LOVE aka faith

Inga kommentarer: