måndag 17 mars 2008

The pianist

Vilken pangfilm! Den är djup, spännande och narutligtvis djävulskt snygg/vacker! Under det mest gripande sekunderna så försöker en judisk pojke ta sig genom ett hål i muren och på ena sidan sparkar de livet ur honom, på den andra sidan försöker huvudmänniskan hjälpa honom. Väl på rätt sida är pojken död. Föreställ er! Andra världskriget herre min skapare...

Yes.. tar oss vidare och ser att det har vairt en grym helg! Först vås med strålande föreställning följt av fest som verkligen var något att hänga i påskriset! Tackar alla skyldiga och säger med nöje skål till alla gamla lärare! satan va ni va i form! Efter fredag följde lördag. EN dag som inleddes med uppvaknande på Antons vind med diverse "exemplar". Efter att härligt mysiga gårdagskäder döljt min sargade kropp så bar de av mot centrum. Och naturligtsvis så vill man ju för allt i världen inte träffa på några bekanta, men vad gör man? Man springer in i varenda gosse man känner. Men till kvällen blev de sala och KALAS at Ekmans, efter ett pånyttfödande bad vill säga!

Storslagen buffé och ypperligt sällskap förgyllde kvällen som jag hoppas tillfredställde det ansvarige barnet. Lär ju dock säga att melodifestival och fest inte riktigt sjunger samma visa, men sen när midnighhtskivan kom till ljuda fick i alla fall de rätta ruset! Vilken partymusik alltså, spelning i April! Wow Senare gled vi förbi nya norrmanska och statt för att avsluta hos norlens! LYCKA... mindre lycklig söndag naturligtvis även om snacket kring bordet verkligen var givande! må jag säga, ja precis! Ideér flödade och mr Ekman gjorde slag i saken. Nu finns den: Middagsklubben! Framtiden ser äntligen ljus ut!

Min kropp säger dock att alkohol är bra i rätta mängder! Så nu ska partynissen stängas in några dagar! Jag ska ju arbeta! love it loud

LOVE

Inga kommentarer: