måndag 3 mars 2008

sista...

Sitter pa favoritcafeet i Bangkok och funderar. Kroppen har fatt uppleva annu en 18 timmars buss/bat resa... Ser att solen ar pa uppgang och tiden sager 07.08. Har befunnit mig har i tre timmar, samma stol samma dator! och jag ar spand...

spand pa att aka hem, traffa alla vannerna alla minnena alla blablabla! Det sags att de inte har forandras men lite har de nog forandrats. Aven om fem manader inte ar en evighet sa har ni nog blivit aningen annorlunda an forut! FAN VA HARLIGT DE SKA BLI ATT TRAFFA ER!

Jag har forandrats LITE. Inte alls mycket tror jag... blivit en gladare person!!

resan borjade ju i oktober. Charlie och Malin drog ut i vida varlden utan direkta planer. Motte positiva saker men aven negativa, som till slut blev positiva. For efterallt sa ar alla smasaker bara skitsaker om man ser till de stora hela. Glom aldrig de... Tack Malin for en underbar resa. Onskar dig all lycka med allt du tar dig till med och du ska veta att jag star bakom dig till hundra procent i allt du gor - va inte radd for att falla utan satsa... love

Ska gora nagon slags utvardering men de kanns som om den far vanta.. en dag kvar ju!

LOVE

Inga kommentarer: