söndag 8 juni 2008

00:00 aka midnatt alias tolvslaget.

Ett dygn har passerat med halvtaskig fart, 24 timmar av ett liv som givits många förhoppningar blandat med en hel del motgångar. En del förutbestämda en del spontana och fett oväntade. Som den som skedde i morse. Man hör hissen besudla våningen, två varelser kliver ut, nyckeln vrids om och in kommer de; Föräldrarna. och bloggaren ligger i sin ursköna tältsäng och väljer motvilligt att öppna ögonen. 'Vafan hur kan man vara så idiotisk att man kommer söndagmorgon vid denna sjukkt för tidiga tid. Idioter.' Att man vid en senare anblick vid klockan insåg att den faktiskt stod på 14.03 var väl en annan fråga. Aja valde i alla fall att kliva upp efter detta hemska inträffande då återinsomning sågs som en anigen överdriven förseelse.

Det har varit varmt idag och därför har bloggaren varit inomhus. Ibland är de bäst så. Men nu är jag på landet och de är väl för härligt med space, då de nog är minst sju gånger mer innemiljö här som där. Ynkligt nog har datorn varit min närmsta vän. har kikat runt och hackat mig in på de mest intressanta sidor de så kallade nätet har att erbjuda. Inte en utan flera, mycket bilder blir de men så ska de va. de är därför denna blogg innehåller så fantastiskt mycket bilder. Or not.

Men mina tankar faller åt stilhållet. Finns en del som borde köpas och bäras upp, skapa en helhet som nog får varje puma på fall. 20 som 46 - alla är de nog knäsvaga för ideérna. För jag vill minnas att jag bloggat om svart en gång. Hur denna färg ger en djuriska, friska orgarsmer som varar i dagar. Men nu skiner ju solen och då är ju en svettig varelse som jag tvungen att ändra vanor. Och shorts, något som är beryktat och smått förbjudet i citykretsar bör bäras. Följ ordspråket de finns inge dåligt väder bara dåliga kläder och bär de korta rackarna. Annars lär man ju vända på satsen och de blir ju fel så att säga. Så nu ska härliga butiker rensas på de rätta plaggen. Beckmans var inspirerande och likaså sartiolisten. Fredrik skogkvist kan han å!

Ruttna skulle man kunna göra men jag väljer att växa. Luktar så illa annars.

Trevliga dagar i solen med mina vänner är då fan vad som gäller. Och nån dag ensam för eftertanke. Tack mina vänner för att ni är härliga, ärliga och sjukt sexiga. oh yes

LOVE

Inga kommentarer: