lördag 14 juni 2008

Varm ärlig tacksamhet.

Natt är de helt klart. Vill bara tacka mina vänner, riktiga rackare som står ut med en sådan frispråkig snuskig olämplig människa som man trots allt är ibland. Djup beundran och kärlek. Peace kommer avnjutas och de känns som att om någon inte får ragg en kväll så finns de alltid kroppar att värma sig mot. Hål att nyttja höll jag på att skriva men ångrade mig. Nej men håll i er. En trevlig tid utlovas - vad som än blir förutsättningen så kommer den vara positiv. Helt jävla hundra!

Åland nästa - inte alls pepp. Kommer bli öl, dömning, öl i finsk bastutradition, samt sol vind och hoppningsvis regn. Hur som haver så är de jobb direkt när landstigning sker dagen innan midsommar. Hade i övrigt en tung dag på jobbet - ingen lek vissa stunder. Nejnej utan fara för sitt liv, eller annans i detta fall men vilken spänning.

Är trots allt inte rädd för döden, kommer hon så ler jag och säger att jag inte riktigt tänka ansluta till den tappra skaran än. Ge mig bara min festival först. Och du döden, hur många kilo packning får man ta med sig? Finns ju en del bättre exemplar av människor däruppe som jag tänka flörta med! Charlie är nöjd med livet just nu. Orädd. Tackar er.

LOVE

Inga kommentarer: