torsdag 11 oktober 2007

Avslappnad oh yes

Idag e sista dagen i Ao lang och next stop is railey, phiphi and then phuket! Vi ska njuta nu.. for antligen ska vi fa komma till stallen me ungdomar! Traffade tva medisar idag som bodde haer och sysslade me att salja hus! Riktiga lirare.. men de sa att krabi e lite for russinen fast dit vi skulle aka va de battre... for alla icke vetande kan ja tala om att krabi e e provins som har flera flera turiststallen! Sa krabi e stort...

Vidare har jag faktiskt inte kommit na langre i mina tankar.. de enda jag kan saga ar att vi lever olika varldar vi och thaifolket... Nu har jag slutat bli sa galet forvanad over att sa forhallande haer! De vet inget annat for de kommer inte komma till sverige! Nog om de.. men de har de inge vidare haer punkt.

Saker vi upplevt: blivit erbjudna att kopa en apa for tusen kr, sett tva apor som juckat, blivit erbjudna tansor, funnit var favorestaurang, bytt rum te ganger pa samma hotel (toaletter haer e av mkt lag kvalite for real!) Sen har vi nog upplevt ratt mkt hemlangtan! Sen har jag bestallt en kostym.. med japansk krage och sen en scarf och lite annat smatt och gatt! Den bli ev. snygg! Man kan ju hoppas!

Nu ni e de morkt ute... middag vantar!

Inga kommentarer: