torsdag 25 oktober 2007

Kata i sjukt tillstand

.Jag aer sjuk och kata aer regnsjukt! Malin kanner sig lite hangig och vi onskar oss sol och bad och trevliga manniskor! Snart! Det regnar som attan och taket pa cafeet orkar inte riktigt med allt regn som oser ner! Men de aer mysigt att sitta i regnet! Helst av allt vill jag ut och springa i de.. men inte min forkylning!

I morgon ska vi ta bussen via phukettown till patong.. fet omvag men jag ser fram emot de da vi far se omgivningarna! Bussarna aer harliga!

Det finns lite hemlangtan bara sa ni vet.. nu om dagarna ligger vi mkt pa rummer da regnet oser ner! Tankarna far ivag till kvallar pa a, chips hemma framfor tven.. nara och kara... utgangar och framfor allt hosten! Fatta att fa ta pa sig alla klader! Ni kanske trodde att jag aldrig skulle erkanna en hemlangtan men de gor jag latt! Fast jag lider inte av den!

Ikvall blir de minigolv.. pa ett ballt stalle med dinosaurier och de balla aer att jag spelade daer sist jag var haer! Men i annat sallskap och med andra vaerderingar och annan kropp! Det var inte igar jag var har kan jag saga! Men golvstallet ar sig likt tror jag!

Tanker inte be om kommentarer.. ni hajar!

LOVE

2 kommentarer:

S. sa...

Å har blivit av med alkoholtillståndet.. tooo baaad!

S. sa...

.. fast nu har de fått tillbaka det!