fredag 5 oktober 2007

Ok.. allt pa min skarm star pa thalaendska.. its kind og hard too understand as you might guess! Men vi ar i bangkok och forsoker gilla de men de e inte de laettaste - hundar och katter springer runt losa och det lunktar som dagen efter! Alla forsoker fa dig att kopa saker till ett pris som heter way too much! Fast vi vanjer oss! For real.. igar nar ja skulle lana hotalltoaletten (nere vid lobbyn) va den full av blod.. NOT TOO NICE! Men nu efter ett dygn i denna stad kanner jag mig lugn - tors nastan ate av gatustandens mat.. Ill do it! Men rummer fett fina!

Men jag funderar - hur kan folk leva sahaer? Det ar folk som liggar pa gatorna och vi fragade hur varan lobbydam bodde? "Med min syster i en etta for 800/months... for sure? JAg tror jag har lart mig vardesatta mitt eget liv.. mitt boende familj ekonomi and soo on mer efter jag talat med flera om bor har! Bra!

Ill get back soon!

Inga kommentarer: