tisdag 30 oktober 2007

Vi kan patong nu...

Vill borja med att tacka er som kommenterat.. ovantat berit! Men alskvart! Fargen gar nog att vit snart pga regnet men tidigare har man kunnat foljat hela fargskalan fran grisrosa till anigen brunt! Att A har blivit av med alkotillstandet.. ajajaj! haha

Sa till varfor rubriken lod som den gjorde.. ett regnig patong behover inte atta dagar for att avklaras/upptackas! Men nog pratat om regn! Har borjar gilla thailand pa vissa vis - nudlar med stora tigerrakor for runt tjugolappen, kall ol for tio och allt annat som aer billigt! For de aer verkligen billigt och darfor blir man dumsnal. Man tanker "Ahh.. jag tar det som aer 20 baht billiagre" (4kr) istallet for de man engentligen vill ha! Likase unnar man sig inte saker som man borde.. fast jag har iofs inte kant behovet av thaimassage lr andra njutbara saker sa varfor kosta pa sig!

Igaer gick vi forbi det hotel jag bodde pa sist jag var haer och ni ma tro att de var annorlunda.. de byggde overrallt och inget var fixat ... och inge verkade bo daer! Men jag antar att de beror pa att turisterna inte riktigt har anlant annu! Fast lite tragiskt och ledsamt var de allt!

GE MIG SOL peace and out!

LOVE

Inga kommentarer: