torsdag 15 maj 2008

Debussy - Clair de lune / Farmor 85 vackra.

'Jag mår så bra!'

Om sanningen ska fram så är det sanningen. Bloggaren har dagen till ära firat en gammal människa som beter sig ungt. För hon är då härligt pigg farmor Ingrid, bekymmer verkar ta på många äldre men hon har ett skydd av pansar. Alla fall utåt, men tror de är så rakt igenom! Tackar för glädjen... Tack!

Dramaten har utförsäljning på lördag men ack, men är ju på åland! Lite motigt att åka denna helg då jag gärna levt om med mina vänner. Men bit tag i läppen och blicken frammåt. Förstår inte var energin kommer ifrån, eller jo får tacka fotbollen för en del. Psyket kommer då verkligen igång liksom de fysiska. På tal om psyket så har jag fem veckor på rättspsyk minst, plus massa strötider här oc där.. skönt och framför allt spännande! Idéer till en akt, kanske två kanske en film. Tror de olika individerna där inne kan vara inspererande, låt oss hoppas att de är på ett positivt sätt!

På tal om de intog jag de yttre perspektivet idag och insåg att jag ibland blir arrogant och kort mot mina närmaste, ofta på kvällar. ett negativt beteende enligt mig. Aktar mig noggrant för denna sida av mig... lider jag av personlighetsklyvning aka skitzofreni? Guess time will tell.

Nej ni nu ska jag ställa mig upp, dra av jeansen sensuellt och springa halvnaken genom köket till debussys klassiska toner, kontrapunkter oh yes! Kom om ni vill se, allmänheten är inbjuden.

LOVE

Inga kommentarer: