torsdag 29 maj 2008

Tio minuter.

Ja, de är den tid då bloggaren har varit 20åring. En ålder som väl förknippas med bolaget - "köp festen själv". I övrigt vet jag inte vilka rättigheter som man mer besitter sedan tolvslaget. Men de är väl något mer...

De här med kalas, att så fakteliga välja att ha kalas i sin egen ära har då inte fallit mig i smaken. Även om det är trevligt att få uppskattning och lite extra uppmärksamhet men bloggaren känner att de inte behövs. Lite trött på uppmärksamhet, sedan en vecka tillbaka ungefär.. konstig ovan känsla! Men idag har vi fått pisk av Möklinta (serieledarna - sjuan it is) vilket faktsikt innebar något positivt¨, de bevisar nämligen att man behöver flyt för att vinna. Lagen som entrade planen var likgiltiga, men de hade då turen på sin sida.. thats it!

Känner för en fet massage och en grym shake at ACs på koh tao. För de är så kravlöst, avkopplande och energigivande. I'm tired and I dont like it.. men energin kommer till helgen. De är jag in i helvetes säker på. I övrigt är jag säker på att lite joggande om kvällarna vore bra för alla! Speciellt alla mina kroppsdelar, tittar extra på låren där de nu finns en baksida som närmast kan jämföras med två träplankor, inte slipade utan råa och stickiga. Njuut av smärta eller stretcha... tar de första. Nej fasen ordbajsning på lägsta nivå verkar få bli inledning på de nya numrära livet... så vi ber att få återkomma.

Kärlek till er som behöver de! Ni andra kan nu erkänna färg.

LOVE

Inga kommentarer: