lördag 3 maj 2008

Konstant promillehalt.

Really? Jah fasen hönni! Nu har bloggaren varit på flaskan igen och han är nästan besviken på sig själv. För all del, livet är en fest men de bör ju vara en fest med eftertanke. Vill bara informera om att jag just tryckte ner en mörk brödskiva med smör och keso. Gör inte de är ni snälla, de är inte gott!

Jamen onsdagens bravader gick ju susen. Valborg firades först på arbetet med korvgrillning. På kvällen fick å2 besök av ett gäng thailandinspirerade luder. För hur såg bloggaren ut egentligen? 80-tals frilla, röda läppar, svartpennad och tuttar. Men vilken fantastisk syn de måste ha varit. Jag ser ju enligt vissa ut som en brud så där fick de va de ville ha! Men läskigt så bortkommen skallen blev därinne. Wow med spanking, konstiga drinkförfrågningar och allmänt glad i hågen. Men reuter och lottas HankyPanky får då toppbetyg, härligt av Micke att ge allt och sitta på akuten resten av kvällen! Fanatiskt!

Så var de ju ett födelsedagsbarn igårkväll! Och henne firade vi, nånå nog för att jag firade redan innan på afterwork a la Bluemoon, men vi sjöng då för damen! Men vad firades på afterworken egentligen, nja no comments. De är ju så att en ung pojke bland äldre damer kan skapa spänning, there u have it!

Ikväll skall de då också firas, satan va de firas!

Så till eftertanken! Gud va man inte riktigt är redo på vad vissa människor tar sig till. Gör oväntade saker som får en att känna 'kände jag den där personen ordentligt?' Denna tanke har då varit välldigt närvarande sista tiden! Folk reagerar skumt, kan de vara pollen? Vad de än är så är jag ju tjugo om mindre än en månad och jag har hört, jag har hört mina vänner, att man skall bli så sjuukt mycket smartare efter den passeringen. Hoppas mina vänner fortfarande kan vara med mig efter de, ja menar, att de inte högaktar mig för mycket!

Tjugo är de samma som mera festande, denna gång med rätten att köpa festen själv. Herre min skapare klippkort here I come! Nu kommer de någon tror ja... oh vilken tur, människan gick till granndörren! Jag är ju nästan spritt naken! Och sliten aka dansvärk!

Ok, nu skiter vi i de här' Som pigan sa och gjorde drängen besviken!

LOVE

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gillar dina slutord, kan det vara så att du har blivit inspirerad av nån mån tro? :P

Anonym sa...

Well, ordspråken från pigan har funnits med längre än du har bloggat.. sorry gubben!