måndag 28 april 2008

Men va kvavt de var idag!

Idag slet jag mellan ett-fyra! Ganska sköön tid lär jag säga! Men segheten har infunnit sig efter helgen, kroppen vill inte riktigt sammarbeta!

Flashbacks talar om fredagen! Arbete fram till fyra, hem och svida om till kvällens välanpassade utstyrsel! U could might guess the color.. Vid 19 mötte jag mina livsnjutare till vänner vid stationen och tillsammans lät vi livet leka. Våra medpassagerare fick möta öl, cider och annat mysigt, ljudnivån höjdes i kupén, liksom stämningen! I Uppsala mötte vi en man och lät hans vackra plyte pryda vår afton. Hans namn är epa-anders! En estradör som tydligen får alla kvinnor på fall! (enligt han ..... iaf)

Tuben till söder och ut i suset! Hög av götgatan en fredagkväll! Tantogården med kära gamla ansikten, ett fantastiskt sound a la midnight samt det totala umgänget. Blodkropparna piskades till tusen. Sedan lät vi staden underhålla oss. Sex timmar höll vi ut sen hoppade vi på tåget! Jo man tackar ja..! Som tur va hamnade vi i djurvagnen hem... thank god! Ten points även till lördagen då jag fick träffa fd skolkamrater, nervösa, fulla och mycket mycket mer. Igår avnjöt jag en fotbollsträning, dömde samma sport samt somnade vackert i soffan! Guld

Känner för en djup reflextion men tar den till kvällen! Då skall även artikeln färdigställas med vännen!

LOVE

Inga kommentarer: