torsdag 10 april 2008

Reallly..

Salut mina vänner, sitter och insuper vad televisionen har att erbjuda! And I do really like it! TV är ju fruktansvärt bra ibland, suger getp_ng andra gånger. Så är de väl i och för sig med allt...

Väljer att ta och ge min tillfälliga omgivning en blick. Det är rätt städat, min syster har svept genom dörren och det finns kläder i mängder. Svarta kläder, det är min passion i LIVET. Det är såå svart att jag numera känner efter material för att finna vad jag söker. Har sex par svarta skjortor, fyra par svarta jeans och en mängd övriga plagg som matchar min själ. Men nurå? frågar mig om man är en tråkig person för att man bär en färg som närmast förknippas med djävulen själv... nja svart är ju svart! och har alltid varit, haha fan va nördigt och klychight men ja va tvungen att tänka över de lite!

I övrigt kommer ju våren alldeles snart.. den sprang ju in men sprang ut lika fort! Var nog för alla att var för mycket vinter, vad ska Charlie då köra för utstyrsel till våren?

Skinnpajan e ju given, halsduk skall brukas samt att de skall vara aningen mer dressat, Tror på en intellektuell kulturell look där skorna har stort inflytande. Gud har förått mig då min whyredpjuks har svikit i klacken... men skomakaren ska få göra underverk! Men har insett att min väska (aka walkincloset) verkligen behöver lite nytt och fräscht!! Så judihts, schuterman och whyred får nog besök inom kort! Skofronten är ok, ja utgår från den och jobbar mig uppåt, enda upp till estetknuten som någon kallat den! Ska de snuskiga bögiga backslickiga uppsatta håret bort? För att istället bytas mot en hett slickad sidbena, sylvass och skarp? Hmm de får ta mig fan den som lever se.. ! Men hur va de me vårjackan, skall skinnjackan vara den eviga? Inspiration finns ju för förändring men hmm.. Lär ju tipsa, för alla er som inte funnit lyckan i de att de finns bloggar som bjuder på hutlöst balla perfekta stilsamma folk. För fasen för folk me stil, man hamnar ju som i trans när man ser exemplar av perfektion. Ytlig?.. nja utsidan speglar insidan och vice versa... kan man inte förneka även om de inte stämmer in på varje människa. Å hur mycket jag än vill så skapar oscar magnussons verk en viss orgasm ut stilperspketiv. Lär sätta en budget...

Spännande helger framöver vill jag lova! Middagsklubben, midnight, hanky panky, valborg sjunger en trevlig visa! There's hope..

Tackar mitt jobb för energin, särkolan äger! Tror på filosofin att ett skratt förlänger livet, de gör nog alla på arbetet också!

HAR FATTAT BLOGGEN OCH ÄNDRAT MIN TEXT TILL SVENSKA; ALLA KAN NU KOMMENTERA! inget tvång men förvåna mig, överaska med något syndigt!

LOVE

Inga kommentarer: