söndag 13 april 2008

Contact

..oh god, de e allt en god vän du! Det är söndag. Grått har mest inflytande. Ser ut genom fönstret och ser en gnutta blå himmel, men det kvittar! Min helg har varit fantastisk! Aningen randoom aningen scary, aningen underbar! Fredagen var fylld av arbete, ett arbete som går ut på att ta hand om barn med någon slags störning som bidrar till att de inte kan gå i en vanlig klass. Min klass har åtta elever! Alla är individer med olika sidor som ibland fåt mig skratta, ibland vilja gråta och ibland blir man bara förbannad. Men jobbet passar mig nog rätt bra, trivs ju i alla fall! Ju mer udda barnen är ju mer gillar jag dem! Varför vara som alla andra! Så måndag till fredag nästa vecka är ja tillbaka på särskolan, och ja jag tänker gå all in. Att se eleverna utvecklas är sjukt tillfredställande! Wow

Nåja efter fredags arbete föll sig lotten mot västerås. Att henka givit oss partyvibbar via sms var ju inte direkt avtaggande. Nejrå, korvgänget tog sig in och inledde kvällen med en bio. En underbar avsugning vid namn 21. Filmen var riktigt bra.. Sen tog vi hissen upp till henka och lite firande av eve som gått och blivit gammal, tänkte skriva kärring med de klingar lite illa! Där försvann fem små välfyllda ner i den torra strupen, andra insisterade på att mer skulle avnjutas, och så blev de. De blev ju så klart succe som en vis journalist skulle ha sagt! Och jävlar viken succe, för att återgå till en reflextion från tidigare så blev mina röda blodkroppar jävla namma jagade med läderpiska. Tror även alkoholviruset hade satt på små nitar längst fram på piskan för satan va de gick. Blodet rusade genom ådrerna. Ahaha.. wow, party all night long. RAKT AV EN REDIG SUCCE!!!

Men hörnni, lördagen blev ju ännu vidrigare! Samma gäng intog päronens lantställe och där sparka vi alla backut! Efter mat, mat och mera mat så kom den starka drycken till handa och la grunden för diskussioner, dans och sång. TPspelet gick hett tills dampbarnen inte kunde sitta still! Fyfan vilka små flickor vi va, garvade fnittrade och asflabbade som aldrig förr! Rockland blev antastat en timme och somliga fann sig själva i dansen. En va lite bättre än alla andra, unikt min vän unikt!

Nu smeker brämhultan strupen..... orgasm

LOVE

Inga kommentarer: