torsdag 3 april 2008

Kaffefylla

Först och främst; Hur i hela friden ändrar man språk på bloggen, när man är inloggad!? Just nu är alla bokstäver på THAI. Herre min gud vad svårt de är att hänga med...

Ok. Veckan började väl, jobbet ringde och gav mig timmar! Men så befinner man sig på landet hos päronen och kan inte ta sig till jobbet! Hmmm.. tack ändå! De gav mig hela nästa vecka och sen tredagar varje vecka kommande veckor! Då vet ni..

GRATULATIONER TILL VÄNNERNA PÅ KOH TAO, ser fram emot en bröllopsinbjuden men skriv inte på thai, då förstår jag ju inte! Längtar jag tillbaka? Nope nej nja nej absolut inte sisådär lr nej fan heller...

Igårkväll befann jag mig i goda vänner lag på klubben. Och ja vi rörde oss i takt till musiken, vi spanade efter pumor och ja vi träffade på en del. Men vad gjorde vi inte? Jag gjorde slag i saken och va nykter, credd till bloggaren men satan va han föredrar att känna ruset, känna hur alkoholen jagar blodkropparna med läderpiska och ger de en snärt varende heliga gång de saktar ner... wow miss that feeling haha Men så blir jag som född tänkare väldigt tänksam! Är det inte väldigt trist att den starka drycken ska vara nödvändig!? För om jag ställer upp den lätt påverkade samt odrägliga Charlie brevid den absolut spiknyktra Charlie, så kan jag inte andra en undra; Whats the different? hum humm hmmm

Den förstnämde har aningen mer negergung (för att citera en porrbetonad dam med ständig smak av lammkött i munnen) i kroppen och rör sig lite mer nytänkande och sexuellt. För igår var jag rätt stel, enformigt fastnande i fågeldansen! Vad gäller det krogbetonade konversationerna så är skillnaden inte alltför annorlunda, även om damer känns mer attraktiva att tala med under alkoholens intåg. Det får bli nästa punkt, kvinnor på fyllan. Igår var nämligen en bekant ute igen, hon är blond anigen plastig och har förmodligen about 13 kids. Ok hon är en gammal, en riktig dam kanske man skulle kunna säga! Men att sa henne åma sig runt på golvet fick mig snarare att skaka av tanken, inte direkt rysa av den så att säga. Så om nån vill få omkull mig så sup mig ner! Så enkelt ere haha nono Om så nu tänker vidare kommer vi till dagen efter, en punkt som förmodligen kommer chockera en del läsare. Jag var sååå slut på hemvägen att jag inte orkade 'ni vet vad för att somna' utan slockande ändå. Likaså idag var jag såå trött, känner mig sjuk och energilös. Nej jag ljuger inte! Sist kommer vi till de ekonomiska, vilket e aningen givet vilket sida den tillhör...

Så summasumarum lär de alltså vara så att för bloggaren personligen bör dricka om kassan tillåter då han faktiskt har roligare! Se sanningen i vitögat och be någon klappa dig i ryggen! Men resultatet är ju baserat på utgång a la klubb a la packade på packat dansgolv. MIDDAGSKLUBBEN LEVER OCH SKALL LEVE LYCKLIGT!

Tackar dock bajs-anders, kiss-johan, mens-linda och den heliga systern för en trevlig kväll. Den italienska horan gjorde å sitt! Merci och hoppas på återseende! Dock utan den exprimentella biten...

Kontrapunkter, peri-petier och Brecht. Satan va teatern är efterlängtat! Wow

LOVE

Inga kommentarer: