fredag 4 april 2008

Thank god for Åland

ska blir så gött att komma iväg en liten sväng. Åker till åland över helgen och dömmer fotboll en sväng. De små liven ska inte få ta ett snedsteg på planen för då jävlar åker de ut, så ere! Känner att veckorna sen jag kom hem har varit intensiva med festande och jobb (lr?) och vänner. Men har nog hittat tillbaka till min hyperintressanta vardag, känner nog att jag blir kvar i sverige ett tag! Men man vet ju inte säkert som pigan sa! (egenkomponerat uttryck som jag är sukligt nöjd med!)

Brådis

Ser fram emot den 25e då jag och alla mina vänner skall samlas, säga hej och sen känna oss bäst i världen enda fram på småtimmarna. Tantogården skall frälsas med hutlöst begåvade toner! See u there..

ok thats it för några dagar, men hoppas vi alla följt denna veckas lovord/budord/hopp!

LOVE

Inga kommentarer: