måndag 5 maj 2008

It's too late.

Skulle lägga mig före kockan 22.00 men de sket sig! Som alltid lär jag kanske säga. Bara erkänn! Ok, ja e fan e nattugglan som hoar tills fram på småtimmarna! Frågan är om man vill vara de? De kvittar nog, varför ändra på fungerande vanor. 'Oh jag är så trött så trött idag' är förmodligen morgondagens titelspår. Men de sitter i hjärnan mina vänner, glöm inte de. De blir nog vad man gör de till! Observera ett nog.

Denna vecka är arbetarvecka kombinerat med fotbollsvecka. Bloggaren har nämligen valt att snöra på Copa Mundialen och gå all in. Dömning igår, träning idag och match imrgon! Sen kunde de ha hetat match onsdag, träning fredag men de blir dömning fredag lördag söndag a la åland. Fantastiskt att åka över i goda vänners lag och flöjta, dricka bärs och koppla bort sverige. Och inte nog med denna helg, de blir så nästa också! That I call a jackpot.

Som ni ser så håller de sig lugnt med frierierna till festandet! Men jag fyller ju trots allt 20 vackra den 29onde. Hummmhum, ska man arrangera någon slags festlighet i sin egen ära, njaa! Gillar att samla goda vänner och tillsammans hålla goda samtal om livet, döden och kultur men att fira mitt eget kalas har jag nog aldrig gjort. Och frågan är, vill jag göra de? Den roligaste femtedelen avklarad, 'Nu Charlie lutar de då utför, de är de enda säkra'. Well middag blir de, de törs jag lämna garanti på.

Du epa-anders, NU ÄR DEN INNE! SÅ AKTA DIG I OFFENTLIGA MILJÖER. not
Trevligt möte ikväll btw. Höll på att skriva NOT för att följa trenden, men jag höll mig till sanningen denna gång.

Folks still acting confused.

Fröken Isberg har landat, shit va ja ringer imorgon!

LOVE

Inga kommentarer: